MARLENE GICK JOBB

Idag fick Marlene gå jobb. Jag följde med, men såg inte när hon kördes. Hon ska kvala 5 Januari, då ska jag självklart vara på plats. Ska också anmäla mig och Lorden till ett träningsläger, som är i Augusti. Kommer nog bli toppen.

Längtar också till på onsdag, för då ska det firas att jag fyller! Jag fyller ju egentligen på torsdag, men vi slår ihop nyårsfirande med min födelsedag. Kommer även lite släktingar på torsdag. På fredag kommer eventuellt Maria och Chribbe med barnen också. Blir nog bra, längtar som fasen!

Ska pierca naveln såfort tillfälle ges också. Lär ju dröja ett tag, jag har ju aldrig tid :)

Kommentarer

Ditt namn: Agnes

SV:

Haha visste att folk skulle kommentera det ;D igentligen så har jag fått de pengarna senaste åren, men i aktier och fonder .. och alltid tyckt det var urtråkigt ... :( men nu smsade pappa och sa att han fört över en femtedel av alla aktiepengar och jag blev minst sagt överraskad x'D



Pengarna behövs ju verkligen, betalar mat o husrum, samt egen häst, och är arbetslös och får inga bidrag -.-

2008-12-26 @ 20:06:45
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera texten:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post:

Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0