Bäst

LORD LOCKSLEY, marlene du jag, caroline song och mr meatball - NI ÄR BÄST.

Kommentarer

Ditt namn: ida

Såg att du undrade varför jag hade tagit bort dig från min bilddagbok, det undrade många. Och du såg säkert inte vad jag skrev på min presentation? :/ För jag tröttnade på bilddagboken och började blogga istället, men nu har inte jag suttit vid datorn på länge. Nu fick jag för mig att jag ville börja sätta in bilder på bdb igen. Och ville inte att folk skulle kolla igenom bilderna innan jag hade lagt in alla från första januari tills idag. Så jag tog bort alla, men det ångrar jag lite nu ... Men hann inte skriva nånting till dig eftersom att du har så att man bara kan skriva till dig ifall man är vän. Men nu får du göra som du vill, bli vän eller neka. Det var inte meningen att skapa sånt trassel, men det tänkte jag inte på då :/

2009-02-05 @ 20:40:30
URL: http://perlenoire.blogg.se/
Ditt namn: ida vikman

Såg att du undrade varför jag hade tagit bort dig från min bilddagbok, det undrade många. Och du såg säkert inte vad jag skrev på min presentation? :/ För jag tröttnade på bilddagboken och började blogga istället, men nu har inte jag suttit vid datorn på länge. Nu fick jag för mig att jag ville börja sätta in bilder på bdb igen. Och ville inte att folk skulle kolla igenom bilderna innan jag hade lagt in alla från första januari tills idag. Så jag tog bort alla, men det ångrar jag lite nu ... Men hann inte skriva nånting till dig eftersom att du har så att man bara kan skriva till dig ifall man är vän. Men nu får du göra som du vill, bli vän eller neka. Det var inte meningen att skapa sånt trassel, men det tänkte jag inte på då :/

2009-02-05 @ 20:41:22
URL: http://perlenoire.blogg.se/

Kommentera texten:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post:

Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0